tebmarketing tebmarketing .

tebmarketing

روش هايي كه مي توانيد استراتژي بازاريابي پزشكي خود را بهبود بخشيد

اداره كلينيك كار سختي است. نه تنها بايد مراقبت هاي عالي را براي بيماران خود ارائه دهيد، يك تيم را مديريت كنيد و مطمئن شويد كه همه چيز به خوبي پيش مي رود، بلكه بايد كلينيك خود را نيز بازاريابي كنيد. شما براي گسترش كسب و كار خود به طور مداوم نياز به دستيابي به بيماران جديد داريد و استراتژي بازاريابي پزشكي در اين مسير بسيار مهم است.

اهداف استراتژي بازاريابي پزشكي خود را مشخص كنيد
تعيين اهداف اولين قدم در بازاريابي است. هنگامي كه اهداف واقع بينانه خود را به دست آورديد، مي توانيد تاكتيك هايي را براي دستيابي به آنها توسعه دهيد. بدون هدف، مي توانيد بدون سنجش موفقيت خود، بدون هدف از كاري به كار ديگر حركت كنيد.

مخاطبان خود را بشناسيد
بنابراين، شما اهداف خود را مشخص كرده ايد و اكنون بايد مخاطبان هدف خود را شناسايي كنيد. از بيماراني كه قبلاً داريد براي تعيين مخاطب استراتژي بازاريابي پزشكي خود استفاده كنيد. گفتگو را با آنها شروع كنيد و در مورد اينكه چرا آنها درمان مي خواهند و چه كساني هستند بيشتر بدانيد.

تجربه بيمار خود را توسعه يا بهبود بخشيد
تجربه بيمار شما تفاوت بزرگي بين شما و رقيبتان است. هنگامي كه بيماران احساس مي كنند كه از آنها مراقبت مي شود، ارزش دارند و به آنها گوش داده مي شود، سفيران كلينيك شما مي شوند و به خانواده و دوستان خود شخصاً و در رسانه هاي اجتماعي مي گويند.

از محتوا براي ايجاد شناخت، لايك و اعتماد استفاده كنيد
بازاريابي محتوا شامل ايجاد اطلاعات ارزشمند و به اشتراك گذاري آن، به عنوان مثال، از طريق ويدئو، رسانه هاي اجتماعي و وبلاگ ها است. قرار دادن محتواي پزشكي خوب آنلاين نه تنها به جذب بيماران جديد كمك مي كند، بلكه به وفادار نگه داشتن بيماران موجود نيز كمك مي كند. شما بايد محتوايي توليد كنيد كه مخاطبان هدف شما را آموزش دهد، اطلاع رساني كند و درگير كند.

وب سايت خود را به روز كنيد
وب سايت پزشكي شما پايه و اساس تمام كمپين هاي بازاريابي شما است. بازديدكنندگان اغلب به وب سايت شما هدايت مي شوند، جايي كه آنها بايد بتوانند تمام اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كنند.

 از رسانه هاي اجتماعي براي يافتن بيماران جديد استفاده كنيد
رسانه هاي اجتماعي راهي عالي براي اطلاع رساني درباره كلينيك و درمان هايي است كه ارائه مي كنيد. پلتفرم ها رايگان هستند و براي ايجاد اعتماد در جامعه شما ايده آل هستند. از گروه هاي فيس بوك مراقبت هاي بهداشتي استفاده كنيد و از دانش و تخصص خود براي كمك به كاربران درون آن ها استفاده كنيد. اين به شما در ايجاد آگاهي از برند و افزايش اعتماد كمك مي كند.

از ايميل استفاده كنيد
ليست ايميل شما راهي عالي براي حضور در مقابل مردم است. اما اشتباه كلاسيك را مرتكب نشويد كه صرفاً در مورد تمرين خود صحبت كنيد يا فقط درمان را بفروشيد. اگر از ليست ايميل خود به عنوان كانالي براي كمك و آموزش استفاده كنيد، متوجه خواهيد شد كه لغو اشتراك كمتر، تعامل بيشتر و افزايش پذيرش درمان خواهيد داشت.

به ياد داشته باشيد كه چشم انداز بازاريابي پزشكي به طور مداوم در حال تغيير است و آنچه براي مطب شما بهترين نتيجه را دارد ممكن است بر اساس تخصص و مكان شما متفاوت باشد. براي تطبيق استراتژي خود با تغيير روندها و نيازهاي بيمار، انعطاف پذير باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۲:۳۱ توسط:tebmarketing موضوع: نظرات (0)